Close
(0) produse
Nu aveti niciun produs in cosul de cumparaturi.
Toate Categoriile
    Filters
    Preferinte
    Cauta
    Producator: MalPlay

    Casa de marcat cu carucior de cumparaturi, Malplay 101027

    145,18 lei
    188,73 lei
    excluding shipping
    SKU: 101027
    Disponibilitate: Fără Stoc

    Parametrii

    • Dimensiunile ambalajului : 37,5 x 31,5 x 18,0 cm
    • Casă de marcat : 29,0 x 16,0 x 12,0 cm
    • Cărucior: 17,0 x 19,0 x 11,5 cm
    • Vârsta: de la 3 ani

    FUNCȚII DE VERIFICARE:

    • Afișaj LCD care arată prețul și rezultatul calculatorului
    • sertar de bani cu cheie
    • calculator real încorporat
    • autorizarea cardului de plată
    • cititor de coduri de preț cu sunet
    • microfon + difuzor

    Kitul include:

    • VERIFICĂ CU CITITORUL
    • CUMPĂRĂTURI CARE PE ROȚI
    • CĂRUCIOR DE CUMPĂRĂTURI
    • FRUCTE
    • BANI DE HÂRTIE + MONEDE
    • CARDURI DE CREDIT
    • ȘI ALTE ACCESORII

    Jucându-se în magazin, copilul poate învăța cu ușurință și distracție regulile cumpărăturilor, raportul calitate-preț, poate calcula și cheltui schimbarea etc. Copiii adoră jocurile educaționale în care pot imita adulții.

    Scrie o recenzie
    • Doar persoanele înregistrate pot scrie un review
    *
    *
    • Rau
    • Excelent
    *
    *
    *

    Parametrii

    • Dimensiunile ambalajului : 37,5 x 31,5 x 18,0 cm
    • Casă de marcat : 29,0 x 16,0 x 12,0 cm
    • Cărucior: 17,0 x 19,0 x 11,5 cm
    • Vârsta: de la 3 ani

    FUNCȚII DE VERIFICARE:

    • Afișaj LCD care arată prețul și rezultatul calculatorului
    • sertar de bani cu cheie
    • calculator real încorporat
    • autorizarea cardului de plată
    • cititor de coduri de preț cu sunet
    • microfon + difuzor

    Kitul include:

    • VERIFICĂ CU CITITORUL
    • CUMPĂRĂTURI CARE PE ROȚI
    • CĂRUCIOR DE CUMPĂRĂTURI
    • FRUCTE
    • BANI DE HÂRTIE + MONEDE
    • CARDURI DE CREDIT
    • ȘI ALTE ACCESORII

    Jucându-se în magazin, copilul poate învăța cu ușurință și distracție regulile cumpărăturilor, raportul calitate-preț, poate calcula și cheltui schimbarea etc. Copiii adoră jocurile educaționale în care pot imita adulții.